چهارشنبه، اسفند ۰۲، ۱۳۹۱

تئاتر



چند وقتي هست كه با آرتان مي ريم تئاتر. اوايل مي رفتيم ابن سينا اما اين اواخر اصلا تئاتر‌هاش كيفيت نداره و فقط گذراندن زمان هست، پس تا اطلاع ثانوي ابن سينا نمي رويم . اما فرهنگسراي نور كه الان تئاتر ترگل روداره و تالار هنر كه "تاج عروس" تا جمعه  اجرا داره هر دو را پيشنهاد مي‌كنم. ترگل تئاتر بچه است اما تاج عروس براي شادي بزرگسالان است كه بچه‌ها هم خيلي بهشون خوش مي‌گذره حركاتشون شبيه گروه سوسن‌خانم بود و ما 1 ساعت شاد را آنجا گذرانديم. آرتان گفته كلاس اصلا دوست نداره در نتيجه ديگه از اين ترم  موسيقي و لزگي نمي ره.  هنوز تصميمم قطعي نشده كه آيا بايد با حيله و ترفند بچه 5 ساله را كلاسي گذاشت  يا اينكه گفتمانش را احترام گذاشت و تا اطلاع ثانوي اسمش را ننوشت.
كتاب پيامدهاي كمال طلبي پدران و مادران خيلي براي نسل ما مفيد است. كاش نگاهي به آن بياندازيد.
من برنامه شنا دارم، ‌اگه سمت شمال غرب هستيد مي توانيم با هم برويم كه از تجربيات هم براي بچه‌هايمان نيز بهره مند شويم. Rahimi7@yahoo.com

دوشنبه، بهمن ۱۶، ۱۳۹۱

خشمگينم



اين روزها آنچه بيشتر از همه خشمگينم مي كند استيصال بر سر رشد آرتان است و چگونگي آن. ندانم كاري ها و نبود راه بلدي  كه بيشتر از همه بايد به غريزه مادري تكيه كرد كه من فكر مي كنم غريزه ام هم مدت هاست كه كدر شده و خوب راه را نشانم نمي دهد و اين عصبانيتم را تشديد مي كند.  تصميم نهايي ام بر تحريم است. اسباب بازيها  و CD  ها .  از اينكه آرتان  قدر  نعمت هاي اطرافش را نمي دانم  ناراحتم  و دنبال  راه كاري هستم كه بهتر  ببيند  و بشناسد.