سه‌شنبه، تیر ۲۷، ۱۳۸۵

باور كن

مرگ ضرري بزرگ در زندگي نيست .ضرر بزرگ در زندگي آن است كه وقتي زنده ايم چيزي در درون ما بميرد
بزرگترين لذت در دنيا انجام كاري است كه ديگران مي گويند نمي تواني
اعمال شما ناشي از تصوراتتان مي باشد
رفتارهاي شما از انديشه هاي شما سرچشمه مي گيرند
و هر رفتار به دنبال انديشه اي كه از آن نشئت مي گيرد بروز مي كند
زندگي اسم نيست در واقع زيستن است.عشق نيست عشق ورزيدن است.رابطه نيست ربط يافتن است. آواز نيست آواز خواندن است. رقص نيست رقصيدن
است
بيا لبخند بزنيم
بدون انتظارپاسخي از دنيا
و بدان كه روزي آنقدر شرمنده مي شود
كه به جاي پاسخ لبخند ، به تمام سازهايمان مي رقصد

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
زيبا بود
قلمت پر دوام و انديشه ات سبز باد
راستي من هم به روز هستم

ناشناس گفت...

دربخش نظرات مطلبی که به عنوان روز مادر در وبلاگ nccg نوشته شده بحثی در گرفت و وقتی من برای پاسخگویی خواستم مطلبی رو بنویسم با کمال تعجب دیدم امکان اضافه کردن مطلب جدید از خوانندگان گرفته شده!! و عملا کسی نمیتونه جواب شخصی به نام "محسن" (نظر شماره 8 ) رو بده !!! اول فکر کردم که بخش نظرات فقط 8 تا جا داره اما دیدم در بقیه موارد تا 15 نظر هم ثبت شده ! ... دلیل این کار رو نمیدونم اما فکر کنم اگه آقای خمینی هم مالک این وبلاگ بود همین رفتار را میکرد ! از طرف دیگه من فکر میکردم مالک این وبلاگ همه ما ( اعضای گروه نمونه ) هستیم و نه یک فرد خاص. این کارتون خیلی "نمونه" بود ! عجب آزادیخواهانی!
احتمالا در جواب من خواهید گفت که به مقدسات توهین کردم ( یا چیزی شبیه به این که این روزها از دهان خیلی ها زیاد میشنویم ). ذر جواب باید بگم که صدام و خمینی و هیتلر هم جزو مقدسات خیلی ها بودند و نقد اونها "توهین " محسوب میشده ...... از طرف دیگه اگه به نظر شما کسی تو این دنیا ابله یا جانی یا قاتل نیست ؟ ؟ ؟ و اگر هست نباید بیان بشه ؟ و اگر بیان بشه ایرادی داره؟
اندیشه

Maryam گفت...

u're right,Let's keep smiling :)

ناشناس گفت...

خیلی جالب بود
کلی انرژی گرفتم
البته انرژی صلح آمیز

ناشناس گفت...

در مورد مطلب نظری ندارم، فقط خواستم از عکس های زیبا تشکر کنم، آیا از این مناطقی که سفر کردید اعکسهای دیگری هم دارید؟ ماگر جواب مثبت هست می توانید آدرس آن را لطف کنید؟