شنبه، خرداد ۱۹، ۱۳۸۶

سلوک







۴ نظر:

ناشناس گفت...

اویسای پاک زاد! من هم خیلی دوست دارم به گشت و گذار برم ولی خانواده ام فقط به شهرهای شناخته شده مثل شمال و اصفهان و شیراز می رند و دوستانم هم که دیگه مزدوج شدند و نمی تونند بیاین. خوش به حالت که دوستانی داری که می تونی باهاشون به شهرها و کشورهای مختلف بری. چه قدر حسرت رفتن به چینت رو خوردم. اونم مطمئنا با هزینه نه چندان زیاد و با شادی فراوون. بعضی وقتها پول هست ولی همپا نداری. بعضی وقتها همت هست ولی راه نیست. حقیقیتا به گشت و گذارت حسرت می خوردم. ای کاش زمانی هم من همپاهایی به خوبی تو پیدا کنم. امیدوارم شاد باشی و همواره رهرو.

avisa گفت...

salam azy, doost aziz, man o yashar besyar khoshhal mishim dooste jadid dashte bashim, in hate ya ye piyaderavi darim, dar masire soobatan be neoor, ya mirim samte gholeye pashoore,
age vaghtetoon azade tashrif biyarid besyar shad mishavim,
shomareye man 09122503970,
be omide didar
avisa

ناشناس گفت...

سلام آویسا جان
بابا حسابی عکاس حرفه‌ای شدی ها! :)
خیلی دلم برات تنگ شده ها! پس کی یک وقتی به ما می‌دی؟

ناشناس گفت...

سلام خانم ردگون . شما از اولين كساني بوديد كه اولين عكسهاي مرا در سايت فتو نقد كرديد . و حالا پس از بيش از يك سال من نكات زيادي در هنر عكاسي از دوستاني چون شما آموخته ام . از لطف شما سپاسگزارم . شاد باشيد
لينكتان كردم.