شنبه، آبان ۲۳، ۱۳۸۸

دندان

با حساب دو دندان آسيايي كه دو هفته پيش مامان بزرگ آرتان متوجه شد الان آرتان من ده تا دندون داره و براي تك تكشون آنچنان انرژيي از اين كوچولو گرفته شد كه من تا به حال در هيچ يك از بچه هاي دور و بر و آشنا نديده ام، از تب گرفته تا سر كوفتن به هر در و ديواري، اوايل كه آرتان سرش رو مي كوبيد به زمين، فكر مي كردم مثل خيلي از بچه ها برا جلب توجه است اما دو روز بعد ديگه اين كار رو نمي كرد و ديگه برام تجربه شد و وقتي سر نازنينش رو مي كوبه به جايي متوجه مي شم كه يك دندون شيطون داره پسرك منو اذيت مي كنه، دندون هاي نيش آرتان بعد از پنج ماه همين روزهاست كه بزنه بيرون، پنج ماه از وقتي كه آبسه كرده تا الان كه سفيديش خيلي نزديك به بيرون زدن ديده ميشه، آرتان اگه مواظب دندونات نباشي، اگه يك زماني بري دندونپزشكي، من مي دونم و تو، آخه نمي دوني من و تو چي كشيديم تا اين مرواريدها تشريف فرما بشن

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام خانم ردگون

بسيار خوشحالم كه شما را دوباره مي خوانم . اگر يادتان باشد زماني كه شما در سايت فتوآي آر در اوج بوديد من تازه عضو شده بودم و همواره عكسها و مسافرتهاي شما براي من تحسين برانگيز بود. بهرحال خيلي خوشوقت شدم از ديدن كارهاي خوبتان ، آرتان عزيز و باباي خوب آرتان كه اگرچه توي سايت حضور كمرنگي دارد ولي مسلماً بدون پشتيباني هاي او مجموعه اي از خوبيها بنام آويسا مجال بسيار كمتري مي يافت.
در ضمن ،
لطف مي كنيد اگر عنوان لينك را به "فتووبلاگ آبادان " اصلاح كنيد.
پايدار باشيد. آرش آبخو

ناشناس گفت...

اوه ! راستي داشت يادم ميرفت .

منم يه فرشته كوچولو دارم به اسم " بهار" .
مامانش توي آدرس زير از بدو تولدش داره براش مينويسه :

baharvaman.blogfa.com

اميدوارم خوشت بياد .

آرش.

gita گفت...

چیه پسر دعوا داری؟!!

ارام گفت...

اخی طفلکم . دندونش داره اذیتش می کنه . می دونی که خیلی خارش داره و بچه اذیت می شه ... من عاشق خندیدن بچه هام وقتی تازه سفیدی دندونشون بیرون زده ... خیلی بامزه ست . ببوس پسر نازنینم رو برام....