چهارشنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۸۴

الموت

منطقه کوهستانی الموت،ادامه کوه‌های البرزدرشمال قزوین قرارداردوازشمالبه دهستان‌های دوهزارو3هزارتنکابن،ازشرق به طالقان،ازغرب به رودباروازجنوب به طالقان محدود می‌شود، قله‌های معروف منطقه:سیالان، خشچال و نرگس هستند، مردم منطقه فوق‌العاده مهربان هستند، چند درخت گیلاس مقداری گیلاس رسیده داشت، من ومیثم پیاده شده بودیم که طبق معمول من از طبیعت و میثم از پرنده‌ها و پروانه‌ها عکس بگیریم، خانمی که از باغ‌شون برمی‌گشت نیمی از گیلاس رسیده‌هایی که برای بچه‌هاش به عنوان نوبرانه چیده بود به ما بخشید و کلی ناراحت که نمی‌تونه همش رو به ما بده

cherry_alamoot Posted by Hello

۳ نظر:

murat11 گفت...

Does Avisa mean water? What a beautiful name. Your photographs water the soil of Iran so lavishly. I love the peace of your images and, though I cannot read it, the elegant beauty of your script.

Blessings and peace from San Antonio, Texas.

ناشناس گفت...

خیلی قشنگ و عالی، عکسها هم که فوقالعاده مثل همیشه...
خوش باشید

ناشناس گفت...

سلام دوست گل
خوشحال شدم مطالبتو درباره الموت خوندم
من وبلاگي با نام شبهاي الموت دارم
همه چيز درباره الموت اونجا هست
اگر دوست داشتي لينكمو تو وبلگ قشنگت بذار
http://alamutnights.blogfa.com/